سفارش تلفنی
09393710094

معرفی آب قلیایی

17/شهریور/1397 مقالات بدون دیدگاه

دیگرآب را فقط برای رفع تشنگی ننوشید ... !


امروزه به میزان نیترات در آب آشامیدنی اهمیت بسیاری داده می شود و بسیاری از شرکت های تولید کننده آب آشامیدنی، سعی در کاهش آن داشته (نیاز به سرمایه گذاری قابل توجه در سیستم تصفیه خانه دارد) و شعار های تبلیغاتی خود را بر این اساس بیان می کنند. نیترات هم مانند سولفات از عوامل موثر در سختی دائم آب است. همچنین باعث افزایش اکسیداسیون سلول ها و افزایش ریسک ابتلا به سرطان می باشد. میزان نیترات آب قلیایی نسبت به آب معمولی تقریبا به نصف کاهش یافته است.

یون های سدیم، پتاسیم، منیزیم، فسفات وکلرور کاهش یافته اند، که باعث بدست آمدن آبی سبک و گوارا تر می باشد.

قلیائیت کل به دلیل افزایش یون هیدروکسید، افزایش یافته است. در حضور یون هیدروکسید، بی کربنات ها به کربنات ها تبدیل می شوند. در نتیجه  قلیائیت آب قلیایی از نوع هیدروکسیدی _ کربناتی است. درنتیجه با کاهش بی کربنات ها با کاهش رسوبات در این آب مواجه خواهیم بود.

در ضمن، هنگامی که قلیائیت کل از سختی کل بیشتر شود، تمامی سختی آب به صورت سختی موقت خواهد بود و سختی دائم به طور کامل حذف می شود.

آب قلیایی، با کاهش املاح مضر نظیر نیترات و سولفات و حذف بی کربنات ها و افزایش یون هیدروکسید، به همراه جذب اکسیژن بیشتر، می تواند تجربیاتی جدیدی از نوشیدن آبی گوارا و سالم را به انسان بدهد.

همچنین، میزان مواد معدنی سمی ( فلزات سنگین ) آب قلیایی کاهش قابل توجهی یافته است.

در مجموع آب قلیایی را می توان به عنوان آبی ،  با املاح معدنی مفید بیشتر، املاح مضر کمتر، با خاصیت آبرسانی  و جذب اکسیژن بالاتر، دارای خواص  بسیار برای کمک به حفط سلامتی و کاهش ریسک ابتلا به سرطان شناخت.

برچسب ها:



دیدگاه
دیدگاه شما :