سفارش تلفنی
09393710094

هدف از نوشیدن آب قلیایی چیست ؟

19/فروردین/1398 مقالات بدون دیدگاه

هدف از نوشیدن آب قلیایی چیست ؟ در گذشته آب قلیایی از چشمه‌ های درمانی تأمین می‌شد. از معروف‌ترین چشمه‌های آب قلیایی به چشمه زمزم در عربستان می توان اشاره کرد. زندگی شهری، استفاده همگانی از آب چشمه‌های قلیایی را محدود کرده است. به همین دلیل دانشمندان برای تولید آبی با خواص مشابه چشمه‌های قلیایی به فعالیت پرداختند.




هدف اصلی مصرف آب قلیایی چیست ؟

هدف اصلی مصرف آب قلیایی درمان حالت اسیدوز بدن است. اسیدوز به معنای میزان pH اسیدی افزایش یافته در خون و دیگر بافت هاست. اسیدوز خطر افزایش اختلالات مزمن را در بدن افزایش می دهد و علائم گوناگونی مانند سردرد، تهوع، اسهال و غیره در بدن ایجاد می کند. آب قلیایی اثر مثبتی در کنترل اسیدوز متابولیکی در حیوانات از خود نشان داده است. در واقع بررسی هایی که روی حیوانات آزمایشگاهی انجام شده است نشان می دهد این آب تأثیر مثبتی برای رفع حالت اسیدی بدن دارد.

قلیایی کردن آب چه کمکی به سلامت ما می کند؟

قلیایی کردن آب به معنی متراکم کردن عناصر مفید و پس زدن سموم خطرناک است. الکترودیالیز باعث می شود که کلسیم، منیزیم، آهن، زینک، سدیم، مس، پتاسیم و منگنز در آب متراکم بشود. این امکان وجود دارد که نتوانیم از طریق رژیم غذایی نیازهای روزانه مان به این مواد مغذی را تامین کنیم. ولی در آب قلیایی تمام این عناصر وجود دارند. توجه داشته باشید که نوشیدن این نوع آب یکی از روش های تامین منگنز به عنوان یک آنتی اکسیدان است که به میزان کمی برای بدن لازم است. امکان دارد که در طول روز از طریق مصرف مواد غذایی نتوانیم منگنز بدن را تامین کنیم اما با نوشیدن این نوع آب به راحتی می توان نیاز بدن را تامین کرد. بهتر است بدانید که منگنز برای مقابله با رادیکال های آزاد عنصری ضروری محسوب می شود.

بهترین زمان برای نوشیدن آب قلیایی چیست؟ آیا مصرف آن به همراه غذا و دارو توصیه می شود؟

توصیه می کنیم که این آب یک ساعت قبل و یک و نیم تا دو ساعت بعد از غذا مصرف نشود. دلیل آن نیز به خاطر تأثیر آن روی اسید معده است. توصیه می کنیم از این نوع آب برای مصرف داروها نیز استفاده نشود. چون امکان دارد عناصر موجود در آن اختلالی در اثرات داروها داشته باشد.

خلاصه فواید بهداشتی و سلامتی آب قلیایی لوکساب روی بدن و سلامت انسان  :

آب قلیایی یونیزه لوکساب برای آشامیدن و پخت و پز استفاده می شود و برای مصرف کنندگان چندین حسن دارد:
قلیایی کردن : بازگرداندن موازنه PH با کاهش درجه اسید
خواص آنتی اکسیدان : کمک به خنثی کردن رادیکالهای آزاد که باعث جلوگیری از صدمه به سلول ها و DNA می شود.
سوپر هیدراتاسیون (نفوذ پذیری و آبرسانی بالا) : کوچکتر بودن اندازه مولکولهای آب (حالت خوشه ای) که اجازه نفوز بیشتر آب را به سلول ها می دهد.
 
غنی سازی معدنی : شامل غلظت های بالائی از مواد معدنی قلیایی شامل کلسیم و پتاسیم می باشد که برای سلامتی انسانی حیاتی هستند.
غنی سازی اکسیژن : میزان اکسیژن محلول خون را افزایش می دهد.
 
سم زدایی : از بین بردن مخاط ساخته شده در دیواره روده بزرگ که این عمل باعث افزایش توانایی بدن در جذب مواد مغذی می شود.
پاکسازی : کمک به شستشو و دفع و دفع مواد زائد اسیدی و سمی که بیشتر نقاط بدن تجمع پیدا می کنند.
انرژی زایی : یون هیدروکسیل (OH) با بار منفی در افزایش انرژی ، هوشیاری ذهنی و بالا بردن سطح کل هوشیاری بدن کمک می کند.
کاهش وزن :
حذف آفت کش ها : آب قلیایی قوی با PH بالای 10.5 به حذف آفت کش ها از میوه ها و سبزیجات کمک می کند

شرکت تولید کننده آب قلیایی

بهترین برند آب آشامیدنی و آب قلیایی

شرکت خوش نوشان مشرق زمین، در منطقه خوش آب و هوای استان گلستان در دامنه کوه های البرز و نزدیک به ارتفاعات شاهکوه قرار گرفته است. آب مورد نیاز خود را از اعماق سفره های زیر زمینی تامین می نماید. قرار گرفتن شرکت در چنین منطقه بکر و کوهپایه ای باعث شده که محصول تولیدی با کیفیت بالا، حداقل نیترات و بدون نیتریت عرضه شود.برای ارتباط با ما می توانید به آدرس سایت شرکت به نشانی waterlife.ir  مراجعه کنید.

شرکت خوش نوشان مشرق زمین لیست قیمت آب آشامیدنی های خود را بروز کرده است برای اطلاع از جدیدترین قیمت آب آشامیدنی جدید ایرانی کلیک کنید.

 

 

برچسب ها: تولید آب قلیایی فواید آب قلیایی سفارش اب قلیایی مزایای نوشیدن اب قلیایی خرید آب قلیایی هدف از نوشیدن آب قلیایی چیست قیمت آب قلیایی قلیایی کردن آب هدف اصلی مصرف آب قلیایی چیست ؟ بهترین زمان برای نوشیدن آب قلیایی چیست هدف از نوشیدن آب قلیایی چیست ؟ فواید بهداشتی و سلامتی آب قلیایی لوکساب



دیدگاه
دیدگاه شما :