سفارش تلفنی
09393710094

درمان فشار خون با آب قلیایی

8/اردیبهشت/1398 مقالات بدون دیدگاه

درمان فشار خون با آب قلیایی : از فشار خون به عنوان قاتل خاموش نام برده می  شود . دلیل آن هم این است که این بیماری مدت ها به صورت مخفی است و اندام های حیاتی بدن را مورد هدف قرار داده و آسیب می رساند. یکی از مواردی که دلایل ابتلا به این بیماری یاد شده است ، اسیدی بودن بدن است که خود باعث به وجود آمدن بیماری های مختلفی می شود که فشار خون یکی از آن هاست . از این رو پزشکان بر این باورند که قلیایی کردن بدن می تواند جلوی پیشرفت بیماری را بگیرد و در درمان آن موثر واقع شود . از این رو نوشیدن آب قلیایی آسان ترین روش ممکن قلیایی کردن بدن در درمان فشار خون است . پس تا اینجا به این نتیجه رسیدیم که درمان فشار خون با آب قلیایی سریع ترین راه ممکن در درمان فشار خون است .

اما حال باید بررسی کنیم چگونه آب قلیایی به درمان فشار خون کمک می کند ، یعنی به واسطه نوشیدن آب قلیایی چه اتفاقی در بدن می افتد که نتیجه آن درمان فشار خون با آب قلیایی است ؟




فشار خون بالا چگونه به وجود می آید ؟

برخی مواد معدنی خصوصاً مولکولهای کلسیم برای فشار خون بالا و دیگر بیماری‌ها بسیار ضروری است. مصرف بیشتر آب قلیایی ،اثرگذاری افزایش کلسیم برای درمان فشار خون بالا را افزایش می دهد. بیشتر بیماری‌ها به دلیل چربی‌های زیاد در رژیم غذایی به وجود می‌آیند که موجب ته نشینی کلسترول در رگ‌های خونی شده و در نهایت جریان خون را دچار محدودیت‌های اساسی می‌کند.نتیجه‌ی این اتفاق‌ها چیزی جز فشار خون بالا نیست.

آب قلیایی چگونه به درمان فشار خون کمک می کند ؟

با وارد شدن اکسیژن و دفع بیشتر دی‌اکسید کربن از بدن به طور موقت pH خون فرد افزایش می‌یابد. از آن جایی که با دریافت اکسیژن بیشتر می‌توان فشار خون را کاهش داد، می‌توان به این نتیجه رسید که فشار خون بالا می‌تواند ناشی از کمبود اکسیژن شود. آب قلیایی حاوی مقادیر زیادی از اکسیژن می‌باشد و با قرار دادن این میزان بالا از اکسیژن در اختیار سلول‌های بدن شما، سطح انرژی بالایی را در اختیار بدنتان می‌گذارند

درمان فشار خون با آب قلیایی

مدت درمان فشار خون با آب قلیایی چقدر است ؟

با نوشیدن آب یونیزه قلیایی به مدت 2 تا 3 ماه ،فشار خون به آرامی رو به کاهش می‌رود چرا که آب قلیایی حلال خوبی برای کلسترول موجود در رگ‌های خونی است.

دکتر آل وین معتقد است :

enlightenedاسیدوز(( اسیدی شدن بدن )) تنها بیماری حقیقی است و تمامی بیماری‌ها به نوعی محصول جانبی اسیدوز هستند.  پس با گنجاندن آب قلیایی در رژیم روزانه خود از بروز بیماری های گوناگون پیشگیری کنید .

اگر ما بیشتر از سایر مواد غذایی قلیایی به مصرف آب قلیایی اشاره می کنیم ، دلیل آن در دسترس بودن و تاثیرات سریعتر آن است.

خلاصه فواید بهداشتی و سلامتی آب قلیایی روی بدن و سلامت انسان  :

آب قلیایی یونیزه شده برای آشامیدن و پخت و پز استفاده می شود و برای مصرف کنندگان چندین حسن دارد:
قلیایی کردن : بازگرداندن موازنه PH با کاهش درجه اسید
خواص آنتی اکسیدان : کمک به خنثی کردن رادیکالهای آزاد که باعث جلوگیری از صدمه به سلول ها و DNA می شود.
سوپر هیدراتاسیون (نفوذ پذیری و آبرسانی بالا) : کوچکتر بودن اندازه مولکولهای آب (حالت خوشه ای) که اجازه نفوز بیشتر آب را به سلول ها می دهد.
 
غنی سازی معدنی : شامل غلظت های بالائی از مواد معدنی قلیایی شامل کلسیم و پتاسیم می باشد که برای سلامتی انسانی حیاتی هستند.
غنی سازی اکسیژن : میزان اکسیژن محلول خون را افزایش می دهد.
 
سم زدایی : از بین بردن مخاط ساخته شده در دیواره روده بزرگ که این عمل باعث افزایش توانایی بدن در جذب مواد مغذی می شود.
پاکسازی : کمک به شستشو و دفع و دفع مواد زائد اسیدی و سمی که بیشتر نقاط بدن تجمع پیدا می کنند.
انرژی زایی : یون هیدروکسیل (OH) با بار منفی در افزایش انرژی ، هوشیاری ذهنی و بالا بردن سطح کل هوشیاری بدن کمک می کند.
کاهش وزن :
حذف آفت کش ها : آب قلیایی قوی با PH بالای 10.5 به حذف آفت کش ها از میوه ها و سبزیجات کمک می کند

شرکت تولید کننده آب قلیایی

بهترین برند آب آشامیدنی و آب قلیایی

شرکت خوش نوشان مشرق زمین، در منطقه خوش آب و هوای استان گلستان در دامنه کوه های البرز و نزدیک به ارتفاعات شاهکوه قرار گرفته است. آب مورد نیاز خود را از اعماق سفره های زیر زمینی تامین می نماید. قرار گرفتن شرکت در چنین منطقه بکر و کوهپایه ای باعث شده که محصول تولیدی با کیفیت بالا، حداقل نیترات و بدون نیتریت عرضه شود.برای ارتباط با ما می توانید به آدرس سایت شرکت به نشانی waterlife.ir  مراجعه کنید.

شرکت خوش نوشان مشرق زمین لیست قیمت آب قلیایی های خود را بروز کرده است برای اطلاع از جدیدترین قیمت آب آشامیدنی جدید ایرانی کلیک کنید

 

برچسب ها: درمان بیماری های اسیدی با آب قلیایی درمان سنگ کلیه با آب قلیایی درمان دیابت با آب قلیایی نوشیدن آب قلیایی آب قلیایی چگونه به درمان فشار خون کمک می کند ؟ قلیایی کردن بدن مدت درمان فشار خون با آب قلیایی چقدر است ؟ آب یونیزه قلیایی بهترین برند آب آشامیدنی و آب قلیایی درمان فشار خون با آب قلیایی شرکت تولید کننده آب قلیایی



دیدگاه
دیدگاه شما :