سفارش تلفنی
09393710094

درمان دیابت با آب قلیایی

20/اسفند/1397 مقالات بدون دیدگاه

درمان دیابت با آب قلیایی یکی از اثرات خارق العاده نوشیدن آب قلیایی است .با توجه به خواص بسیار مثبت و شفا بخش آب قلیایی،از آب قلیایی به نام آب شفا بخش و آب شگفت انگیز هم یاد میشود. توصیه میکنیم که از این آبها البته به صورت کنترل شده و در زمانهای مناسب استفاده کنید. شرکت خوش نوشان مشرق زمین آب مورد نیاز خود را از اعماق سفره های زیر زمینی تامین می نماید. از محصولات این شرکت می توان به آب قلیایی لوکساب و آب اشامیدنی لایف لوکس نام برد.

باید بدانیم که  پتانسیل آب قلیایی منفی است و می تواند PH بدن انسان را متعادل سازد که این عمل خاصیت آنتی اکسیدانی را برای بدن فراهم می کند و باعث افزایش سلامتی انسان می گردد و در واقع به بهبود بیماری ها مخصوصا بیماری های حاد و دیابت کمک می کند. در نتیجه بهتر است آبی را که جهت نوشیدن مصرف می نماییم آبی قلیایی باشد.

چشمه های معروف آب قلیایی در جهان

در سال‌های اخیر درمان دیابت با استفاده از آب چشمه‌های قلیایی نظیر چشمه نوردنائو در آلمان، هیتا تنریوسویی در ژاپن، تلاکوت در مکزیک و زمزم در عربستان مورد بررسی و تایید قرار گرفته است.

آب قلیایی چگونه به درمان دیابت کمک می کند ؟

آب قلیایی میتواند به بدن انسان کمک کند تا به تولید انسولین ادامه دهد و در شرایط متعادل کار انسولین سازی خون را انجام دهد ( به همین دلیل آب قلیایی در کنترل دیابت موثر است ) . برای شروع ، آب قلیایی که pH بالاتر از حد خنثی دارد ، میتواند به خنثی سازی شرایط اسیدی در بدن کمک کند چون آب یونیزه شده و قلیایی دارای خوشه های کوچک تر از مولکول های آب آشامیدنی معمولی است که به راحتی توسط سلول ها برای کمک به هیدرات و سم زدایی در بدن کمک مینماید .

توصیه پزشکان به بیماران دیابتی به مصرف آب قلیایی

با گذشت زمان آب قلیایی به تعادل سیستم ایمنی بدن شما کمک میکند . پزشکان در کره و ژاپن از آب آشامیدنی قلیایی برای کمک به کاهش و حتی از بین بردن دیابت بیماران دیابتی خود استفاده میکنند. سازمان جهانی بهداشت ایالات متحده آمریکا ادعا میکند که آب قلیایی یک درمان برای دیابت است و بسیاری از پزشکان از مزایای آب قلیایی مقالات و تحقیقات بسیار موفقی داشته اند در رابطه با این که آیا واقعا آب قلیایی دیابت را درمان میکند .

تنظیم سطح pH بدن با آب قلیایی

دلیل آن که بیماری دیابت را می توان با استفاده از آب آشامیدنی قلیایی بهتر مدیریت کرد ، به تعادل رساندن سطح pH بدن شما است . پانکراس انسولین را که دارای pH بسیار بالا ( قلیایی زیاد ) است ، منع و دفع میکند . انسولین به کاهش pH خون کمک میکند و با استفاده از قند ها و کربوهیدرات ها بدن شما را به تعادل میرساند . پانکراس در بدن انسانی که دارای کمبود کلسیم باشد رشد میکند با این حال ، شرایط خون اسیدی باعث جلوگیری از استفاده بدن از کلسیم و جذب کلسیم مواد غذایی میشود .

کاهش قند خون و درمان دیابت با نوشیدن آب قلیایی

رابرت یانگ در کتاب (معجزه دیابت) خود می نویسد، دیابت یک بیماری وابسته به پانکراس نیست بلکه نتیجه یک عدم تعادل PH و اسیدوز سیستماتیک بدن است. سول های پانکراس که توسط اسید احاطه شده اند، نمی توانند انسولین ترشح کنند. اسید، گیرنده ی انسولین در غشای سلولی را از بین می برند، بنابراین سلول های بدن نمی توانند به درستی از هورومون استفاده کنند. نشانه های دیابت از قبیل: ادرار مکرر، تشنگی شدید، گرسنگی، کاهش وزن، خستگی شدید عضلانی، همگی تلاش بدن را برای بالا بردن Ph و بدست آوردن تعادل آن نشان می دهد.

مسلما آب قلیایی در این مورد هم بسیار مفید خواهد بود.

تمامی موارد ذکر شده، عواملی هستند که سبب می شوند امروزه نه تنها مصرف آب قلیایی (بیشتر در جوامع غربی) بسیار رایج شده باشد، بلکه آنرا به نام آب حیات بخش (Biowater)  بشناسند.

یک لیوان آب پرتقال تازه، ORP معادل -20mv را دارد. مصرف آب پرتقال در روز محدودیت دارد ولی مسلما برای نوشیدن آب محدودیتی نداریم و می توان 8 لیوان در روز از آن مصرف کرد، با توجه به ORP حدود _400mv که آب قلیایی از آن بهره مند است و می توانیم ما هم از آن سود ببریم.

همچنین طبق تحقیقات ونظرسنجی های انجام شده، آب قلیایی با ph  بین 8 تا 9، بهترین طعم و مزه آب را دارد و از نظر خواض ارگانولپتیکی هم حائز اهمیت است.

آب قلیایی لوکساب

دیگر آب را فقط برای رفع تشنگی ننوشید !

آب قلیاییی لوکساب، حاصل پروسه یونیزاسیون آب آشامیدنی بوده که نتیجه آن کاهش ترکیبات مضر برای بدن نظیر نیترات، نیتریت، سولفات، کلرور و فلزات سنگین بوده و در مقابل آن املاح معدنی مفید و مورد نیاز بدن را که در عین حال باعث بهبود کیفیت آب می شوند، مانند کلسیم، منیزیم را افزایش می دهد.
آب قلیایی به دلیل تغییر ساختاری مولکول آب، جذب بالاتری در بدن دارد که نتیجه آن آبرسانی و اکسیژن رسانی بیشترمی باشد.
آب قلیایی به دلیل حذف یا کاهش قابل توجه آنیون ها، بسیار سبک و گوارا بوده که از نوشیدن آن لذت خواهید برد.

پس می توانیم مثل آب خوردن عصاره سلامتی را بنوشیم! 

نمونه هایی بسیاری از تولیدات آب قلیایی شرکت های مختلف را می توان دید که بسیار مورد توجه هستند و توسط پزشکان، متخصصان تغذیه و مربیان ورزش توصیه می شوند.

شرکت تولید کننده آب قلیایی

بهترین برند آب آشامیدنی و آب قلیایی

شرکت خوش نوشان مشرق زمین، در منطقه خوش آب و هوای استان گلستان در دامنه کوه های البرز و نزدیک به ارتفاعات شاهکوه قرار گرفته است. آب مورد نیاز خود را از اعماق سفره های زیر زمینی تامین می نماید. قرار گرفتن شرکت در چنین منطقه بکر و کوهپایه ای باعث شده که محصول تولیدی با کیفیت بالا، حداقل نیترات و بدون نیتریت عرضه شود.برای ارتباط با ما می توانید به آدرس سایت شرکت به نشانی waterlife.ir  مراجعه کنید.

شرکت خوش نوشان مشرق زمین لیست قیمت آب آشامیدنی های خود را بروز کرده است برای اطلاع از جدیدترین قیمت آب آشامیدنی جدید ایرانی کلیک کنید.

 

... خوش نوشان مشرق زمین...

برچسب ها: آب قلیایی لوکساب خوش نوشان مشرق زمین بهترین برند آب آشامیدنی و آب قلیایی شرکت تولید کننده آب قلیایی یمت آب قلیایی چه کسانی نباید آب قلیایی بنوشند زمان مصرف آب قلیایی کاهش قند خون با آب قلیایی نوشیدن آب قلیایی مزایای نوشیدن آب قلیایی آب قلیایی یونیزه چگونه به درمان دیابت کمک میکند؟ درمان دیابت با آب قلیایی کاهش قند خون و درمان دیابت با نوشیدن آب قلیایی تنظیم سطح pH بدن با آب قلیایی آب قلیایی چگونه به درمان دیابت کمک می کند ؟



دیدگاه
دیدگاه شما :