سفارش تلفنی
09393710094

درمان اسید معده با آب قلیایی

21/فروردین/1398 مقالات بدون دیدگاه

درمان اسید معده با مصرف آب قلیایی : آن‌هایی که از مشکلات اسید معده رنج می‌برند ممکن است به خاطر این باشد که معده ای اسیدی دارند.خوردن غذاهای تند، ورزش نکردن، عادات غذا خوردن نامنظم، استرس و یا نوشیدن الکل می‌تواند منجر به ایجاد مشکلات اسیدیته شود. اگر اغلب از اسیدیته معده رنج می برید،هر روز قبل از اینکه به رختخواب بروید و همچنین بلافاصله پس از بیدار شدن از خواب،یک لیوان آب قلیایی بنوشید.در حین غذا خوردن یا بلافاصله پس از آن آب ننوشید چون ممکن است باعث هضم نامناسب غذا و در نتیجه کمک به اسیدیته شود.

درمان اسید معده با مصرف آب قلیایی

اسید معده و یا ترش کردن معده ناشی از مشکل سوءهاضمه از مهمترین دردهای تشنگی ونشانه کم آبی بدن انسان هستند، فقط باید با افزایش مصرف آب (آب قلیایی)سالم و کافی درمان شود. ترش کردن اولین مرحله درد به تدریج تشدید شونده ای است که مشکل سوءهاضمه و سرانجام درد زخم گوارشی نامیده می شود. برخی درمانهای طبیعی ساده می‌توانند به درمان اسید معده کمک کنند.برای مثال نوشیدن مقدار کمی آب قلیایی به سادگی می‌تواند به خنثی کردن و بی اثر کردن اسید معده کمک کند.

باید به خاطر داشته باشیم که چند روز طول می کشد تا افزایش مصرف روزانه آب قلیایی بتواند کم آبی سلولی مزمن را به طور نسبی کاهش دهد.

آب قلیایی چگونه به درمان اسیده معده و ترش کردن کمک می کند ؟

قتی آب قلیایی می خوریم، آب بی درنگ وارد روده و جذب می شود.این طور به نظر می رسد که طی نیم ساعت،  آب قلیایی یک بار دیگر از ته فرورفتگی ها در غشای مخاطی به درون معده ترشح می شود. یکی از وقایع اصلی که روی می دهد جوشش لایه مخاط است که بیکربنات ترشح شده به طور طبیعی را که اسید را در سطح آن خنثی می کند، افزایش می دهد و ذخیره می کند.
لایه مخاطی پوشاننده معده، برای سلول هایی که در زیر آن قرار دارند یک عایق محافظتی در برابر اسیدی است که برای فرایند گوارش روی غذا می ریزد. این جوشش مخاط به واسطه آبی که می خوریم، بخشی ضروری از حفظ دستگاه محافظ جدار داخلی معده است. آبی که از طریق لایه مخاطی جریان می یابد، باعث گسترش و ضخیم تر شدن این لایه محافظ در معده می شود.

مخاط 98% آب و 2% داربست است که آب را سر جای خود نگه می دارد. آب قلیایی به نوبه خود بیکربنات را در خودش حل می کند که به شکل سپر در برابر اسیدی عمل می کند که سعی دارد از مخاط عبور کند. این فرایندی همیشه فعال است. کم آبی قوام پوشش مخاطی را تغییر می دهد و باعث می شد سپری ناکارآمد در برابر اسید معده باشد. این وضعیت به اسید اجازه می دهد عبور کند و به سلول های پایین برسد و در نتیجه باعث درد – ترش کردن – می شود.

خلاصه فواید بهداشتی و سلامتی آب قلیایی روی بدن و سلامت انسان  :

آب قلیایی یونیزه شده برای آشامیدن و پخت و پز استفاده می شود و برای مصرف کنندگان چندین حسن دارد:
قلیایی کردن : بازگرداندن موازنه PH با کاهش درجه اسید
خواص آنتی اکسیدان : کمک به خنثی کردن رادیکالهای آزاد که باعث جلوگیری از صدمه به سلول ها و DNA می شود.
سوپر هیدراتاسیون (نفوذ پذیری و آبرسانی بالا) : کوچکتر بودن اندازه مولکولهای آب (حالت خوشه ای) که اجازه نفوز بیشتر آب را به سلول ها می دهد.
 
غنی سازی معدنی : شامل غلظت های بالائی از مواد معدنی قلیایی شامل کلسیم و پتاسیم می باشد که برای سلامتی انسانی حیاتی هستند.
غنی سازی اکسیژن : میزان اکسیژن محلول خون را افزایش می دهد.
 
سم زدایی : از بین بردن مخاط ساخته شده در دیواره روده بزرگ که این عمل باعث افزایش توانایی بدن در جذب مواد مغذی می شود.
پاکسازی : کمک به شستشو و دفع و دفع مواد زائد اسیدی و سمی که بیشتر نقاط بدن تجمع پیدا می کنند.
انرژی زایی : یون هیدروکسیل (OH) با بار منفی در افزایش انرژی ، هوشیاری ذهنی و بالا بردن سطح کل هوشیاری بدن کمک می کند.
کاهش وزن :
حذف آفت کش ها : آب قلیایی قوی با PH بالای 10.5 به حذف آفت کش ها از میوه ها و سبزیجات کمک می کند

شرکت تولید کننده آب قلیایی

بهترین برند آب آشامیدنی و آب قلیایی

شرکت خوش نوشان مشرق زمین، در منطقه خوش آب و هوای استان گلستان در دامنه کوه های البرز و نزدیک به ارتفاعات شاهکوه قرار گرفته است. آب مورد نیاز خود را از اعماق سفره های زیر زمینی تامین می نماید. قرار گرفتن شرکت در چنین منطقه بکر و کوهپایه ای باعث شده که محصول تولیدی با کیفیت بالا، حداقل نیترات و بدون نیتریت عرضه شود.برای ارتباط با ما می توانید به آدرس سایت شرکت به نشانی waterlife.ir  مراجعه کنید.

شرکت خوش نوشان مشرق زمین لیست قیمت آب آشامیدنی های خود را بروز کرده است برای اطلاع از جدیدترین قیمت آب آشامیدنی جدید ایرانی کلیک کنید.

برچسب ها: درمان مشکلات اسید معده با آب قلیایی مزایای اب قلیایی درمان میکروب معده با آب قلیایی زمان نوشیدن اب قلیایی درمان معده درد با آب قلیایی آب قلیایی چگونه به درمان اسیده معده و ترش کردن کمک می کند ؟ درمان بیماری های معده با آب قلیایی فواید بهداشتی و سلامتی آب قلیایی درمان اسید معده با آب قلیایی



دیدگاه
دیدگاه شما :