سفارش تلفنی
09393710094

تاثیرات نوشیدن آب آشامیدنی بر روی تناسب اندام

30/دی/1397 مقالات بدون دیدگاه

تاثیرات نوشیدن آب آشامیدنی بر روی تناسب اندام : بررسی های بالینی نشان می دهند نوشیدن آب قبل و حین وعده های غذایی، احساس سیری را افزایش می دهد چنانچه احساس رضایت و سیری افزایش داشته باشد یعنی کالری کلی کمتری دریافت می گردد. همه این ها کاهش وزن تدریجی را دربر دارد.  آب ۱۰۰٪ فاقد کالری است، به سوزاندن بیشتر کالری کمک می‌کند و اگر پیش از غذا مصرف شود حتی می‌تواند اشتها را فروکش نماید.




چنانچه آب آشامیدنی سالم را جایگزین نوشیدنی‌های حاوی شیرین کننده نمائید، مزایای آن حتی بیشتر هم می‌شود. راهی خیلی ساده برای کاهش شکر و کالری.با این حال، به خاطر داشته باشید که اگر مبتلا به اضافه وزن یا چاقی هستید و باید میزان چشمگیری از وزن خود کم نمائید، علاوه بر نوشیدن آب کارهای دیگری نیز باید انجام دهید.

چه مقدار آب برای کاهش وزن نیاز است ؟

بسیاری از مسئولان بهداشتی نوشیدن ۸ لیوان آب در روز را توصیه می‌کنند. اما این میزان کاملا در نوسان و تصادفی است، زیرا همانند بسیاری از چیزهای دیگر، نیاز به آب، در کل به بدن فرد بستگی دارد. برای مثال، افرادی که تعرق بالایی دارند یا به‌طور منظم ورزش می‌کنند، احتمالا به نسبت افرادی که چندان فعال نیستند به آب بیشتری نیاز دارند. لازم است افراد مسن‌ و مادران شیرده نیز نسبت به نوشیدن و جذب آب توجه بیشتری داشته باشند.

میزان آب مورد نیاز شما بستگی به اندازه، وزن و سطح فعالیت شما دارد شما باید هرروز سعی کنید بین نصف اونس و یک اونس آب برای هر پوند وزن بنوشید.

اگر واقعا میخواهید آب بنوشید تا به کاهش وزن کمک کنید، باید از قانون "8x8" که اکثر متخصصان تغذیه توصیه می کند، پیروی کنید:هشت لیوان هشت اونس آب در روز برای کاهش وزن و حفظ وزن ایده آل خود بنوشید. گذاشتن یک بطری آب آشامیدنی طبیعی در کنارتان مصرف آب را برای شما راحت تر خواهد کرد و نیازی به یادآوری برای نوشیدن آب نخواهید داشت .

چگونه نوشیدن آب آشامیدنی به کاهش وزن کمک می کند ؟

نوشیدن آب میزان سوزاندن کالری‌،که به عنوان مازاد انرژی‌های مصرفی شناخته می‌شود، را افزایش می‌دهد. از آنجا که آب به‌طور طبیعی فاقد کالری است، پس به طور کلی با مصرف کالری کمتر در ارتباط است. مادامی که آب را جایگزین سایر نوشیدنی‌های پر کالری و مملو از شکر کنید، این امر محقق می‌شود. تحقیقات نشان می‌دهد افرادی که غالبا آب می‌نوشند به طور متوسط ۹٪ کمتر از دیگران کالری جذب می‌کنند.

زمان مناسب و صحیح نوشیدن آب آشامیدنی برای کاهش وزن

نوشید آب گرسنگی را فرو می نشاند. هر چقدر بیشتر آب بنوشید، کمتر غذا خواهید خورد. لذا سعی کنید ۱۵ دقیقه قبل از خوردن غذا، یک لیوان آب بنوشید.خیلی وقت ها هنگام احساس گرسنگی، در حقیقت بدن شما تشنه است و نیاز به آب دارد، نه غذا. لذا هر وقت احساس گرسنگی کردید، یک لیوان آب بنوشید. این کار باعث می‏شود لاغر شوید و مجبور نباشید بدون اینکه بدن شما نیاز داشته باشد، غذا بخورید. نوشیدن آب، کاهش وزن شما را راحت‏تر خواهد کرد.

از آنجا که آب سرکوب کننده اشتها است، مصرف آن قبل از غذا می تواند شما را سیر کند، بنابراین میزان غذایی که می خورید، کاهش می یابد.نوشیدن آب قبل از وعده غذایی به طور متوسط ​​باعث کاهش مصرف 75 کالری در هر وعده غذایی می شود.نوشیدن آب قبل از صرف وعده غذایی در روز، شما را به مصرف 27000 کالری کمتری در سال خواهد رساند.

بهترین برند آب آشامیدنی

شرکت خوش نوشان مشرق زمین، در منطقه خوش آب و هوای استان گلستان در دامنه کوه های البرز و نزدیک به ارتفاعات شاهکوه قرار گرفته است. آب مورد نیاز خود را از اعماق سفره های زیر زمینی تامین می نماید. قرار گرفتن شرکت در چنین منطقه بکر و کوهپایه ای باعث شده که محصول تولیدی با کیفیت بالا، حداقل نیترات و بدون نیتریت عرضه شود.برای ارتباط با ما می توانید به آدرس سایت شرکت به نشانی waterlife.ir  مراجعه کنید.

شرکت خوش نوشان مشرق زمین لیست قیمت آب آشامیدنی های خود را بروز کرده است برای اطلاع از جدیدترین قیمت آب آشامیدنی  جدید ایرانی کلیک کنید.

 

 

 

برچسب ها: زمان مناسب و صحیح نوشیدن آب آشامیدنی برای کاهش وزن چگونه نوشیدن آب آشامیدنی به کاهش وزن کمک می کند ؟ چه مقدار آب برای کاهش وزن نیاز است ؟ تاثیرات نوشیدن آب آشامیدنی بر روی تناسب اندام waterlife.ir/ بهترین برند آب آشامیدنی



دیدگاه
دیدگاه شما :